bästafrida

Att få se dig lycklig gör allt så mycket bättre. Jag är så glad att det är just dig jag kan kalla bästavän. För att dig har jag all förtroende i världen till. '' Utan dig'' skriver alla. Att det inte skulle gå utan han eller hon och så vidare. Men saken är att jag vet inte vad jag verkligen hade gjort utan dig ? Vem skulle jag säga mina djupaste hemligheter med ? Vem skulle jag sova hos varje helg och den personen sover hos mig ? Vem skulle då kunna vara som en syster för mig ? Vem skulle då kunna betyda allt för mig ? Jaa, vad hade jag gjort utan henne. Att få träffa dig var de bästa som har hänt mig. Lämnar du mig. Ja då vet jag verkligen verkligen verkligen inte vad jag gör.

Frida jag älskar dig mest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0