deseree holmqvist!?

Okej , deseree är min till alla odds. då fick jag med hennes personlighet på köpet. Jag fattar inte hur människan tänker ibland liksom ?
hon går fram till kassan på prillan och ska köpa ; en munk, en mockaruta, pringles chips och nå godis. Hon har 32 kr men allting blir 49 kr. Och de vet hon när hon kommer fram till kassan. Dess bah ; äh, det ordnar sig. Om inte jag och bellen hade haft pengar hade hon stått där utan pengar ;) haha , den där stjärnan är bara för go ! Jag fattar inte hur man kan vara så underbar som deseree ? det är helt omöjligt. Hon är finast på alla sätt & vis. i love you bitch ! <3

Kommentarer
Postat av: ddeseree

hahaha, men jag trodde ju inte att de skulle bli så mycket pengar x'b
men aja, jag sa ju att de skulle ordna sig (;

2008-04-17 @ 15:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0