FRIDAERIKSSON!

Varje gång jag hör ditt namn ler jag. När jag lyssnar på när du pratar ler jag alltid inombords. När jag ser dig ler jag så stort inom mig att jga är beredd att ta ett jätte skutt.  Du har någon speciell kraft som ingen annan har. Du är bara vanliga Frida Eriksson. Du behöver inte spela någon annan för att vara omtyckt. Du är älskad så mycket som de kan bli. Du är mitt hela allt. Allt som du och jag har gjort. Vi är inte bara nå vänner som kallar varandra för bästavänner bara. Som kanske har varit med varandra 10 ggr. Vi är flera gånger i veckan med varandra. Varje helg sover vi över hos varandra. Varje gång jag träffar dig får du alltid en kram och jag får en tillbaka. Du förstår inte hur mycket den värmer mig. Att du finns där för mig när jag behöver dig kan jag inte värdesätta i pengar. Du är allting som jag behöver. Du kommer inte och går. Du har kommit för att stanna. Du finns i mig jämt. Alltid du älskade ! Du är hela mitt liv. Jag kan verkligen inte leva utan dig. Vad hade jag gjort då ? Utan dig hade jag inte haft någon att säga ALLT till ! för du vet ALLT om mig. Alllllllting ! det är bara för att du lyssnar på när jag pratar. Lyssnar till punkt och tröstar när jag behöver tröst. Och du vet att jag alltid finns där för dig med ! Du är inte bara en vän. Du är min syster för livet. You are the one and the only for me ! Allt jag vill säga med det här är ; jag älskar dig mest av allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0