fridasis !

Idag kom jag till skolan och vi hade musik. Sen hade vi No och sen slöjd. Sedan var det lunch. Det var som nån korvgryta med pasta. smaka väl sådär. Sen tog jag och emma en macka och gick från matan med rebecca isabelle och mia. Vi fick för oss att cykla lite på dom 10 minuterna som var kvar av rasten. Så vi gick till cyklarna och cyklade iväg en stund. men vi hann iaf tillbaka. Sen hade vi bild. vi gjorde med lera. fan va coola alla fick :) Sen så hade vi SO. Då lyste solen in genom fönstret och jag kände verkligen att de håller på att bli sommar. Det var underbart. Går inte att förklara hur de var. jag älskar sommaren <3 Sen så hade vi engelska och sen slutade vi. När jag kom hem så kom Frida till mig. Sen åkte vi ner till trebo och sprang med fotbollslaget. Kul :) Nu sitter jag här efter att ha dushat i ISKALLT vatten. det är nå fel på varmvattenbredaren. Snart ska jag ut och gå med Deseree. Måste bara vänta tills hon är klar. Sen vettefan vad vi kommer på att vi ska gå någonstans :) pussen !

image73 rebecca love frida eriksson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0