godnatt allesammans !

image105Dags för mig att ta och krypa ner under täcket efter en jobbig och dryg dag. jag har vart i skolan, på stan, hos isabelle och firat henne, och hos emilia (: allting var goddiegoddie tills de var nåt äckel sär unge som följde efter oss till emilia. men han stack iväg sen efter att rebecca skällde ut honom. men jag ska ta och borsta tänderna och kanske läsa lite grann. hm. om jag hinner. fast imorgon måste jag anstränga mig att göra klart svenskaläxan och de är att läsa ut någon bok som vi bara ar kommit halvvägs på. den är ganska bra som tur är. men nu måste jag kila innan de blir alldeles försent. pussshej och sov jätte gott ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0