hemma igen ! :)

Hemma efter en helg fullspäckad av innebandy. roligt roligt. Jag har iaf haft roligt. Spelat innebandy jätte mycket och allt har varit greaaaat ! (: om man inte räknar med resultatet. jag vill inte ens nämna hur de gick. fy tusan !
på dagarna spelade vi fotboll, var i klassrummet och spelade lite kort, var i nån hall och kollade på match, hade roligt och så. på kvällarna var vi ute med masker och knackade på fönster. fast de var inte så roligt direkt för ingen blev ju rädd, menmen. och så har jag ju köpt en ny innebandyklubba. hur bra som helst känner jag efter alla dom skott jag har tagit hittils. köpte den idag. men jag ska nog kolla lite på bilddagboken och så.  puss !

GRATTIS ISABELLE ÅGREN ÄLSKLING ! <33333333333333333

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0