jag tror jag är kär !

jag sitter för mig själv, en skön sommarkväll, och tänker på dig. och allting som vi gjort. bara du och jag, en varm sommardag. allting känns okej.men tiden går så fort. och jag önskar att det aldrig tar slut. för jag känner så här. jag tror jag är kär. känslorna bubblar inom mig. det känns så bra, du och jag tillsammans. och jag önskar att de aldrig tar slut. och vilken härlig grej, att jag fångat dig. och du sa ja. åh att du gillar mig. och jag önskar att det aldrig tar slut.  för jag känner såhär, jag tror jag är kär. känslorna bubblar inom mig. det känns så bra, du och jag. tillsammans. för jag känner så här jag tror jag är kär. känslorna bubblar inom mig. det känns så bra du och jag tillsammans. jag gillar dig. mer och mer varje dag. för jag känner såhär jag tror jag är kär. känslorna bubblar inom mig. det känns så bra du och jag tillsammans. för jag känner såhär. jag tror jag är kär känslorna bubblar inom mig. det känns så bra. du och jag tillsammans.och jag önskar att de aldrig  tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0