Mora !!

Idag drar vi . om nån timme kommer vi sitta i minibussen & dunka musik.  MEn hoppas att vi har bättre ljud än förra gången ;) vi har match kl kvart över sju i ryssa hallen. Tänk alla människor från mora man kommer träffa ! har inte träffat dom sen i somras. gud va roligt de ska bli. vi kom i den hårdaste gruppen helt klart. vi ska möta göteborg matchen kl kvart över sju. men jag kanske inte får spela :'// har ju ont i foten ! men jag SKA SPELA !
i skolan var alla hur uppspelta som helst. vi gick hem efter lunchen. jag tror majaklinga är mest uppspelt.  men jag och frida vi är nog hur taggade som helst!?!? vi kommer kötta tills blodet rinner. gud va roligt de ska blii! men nu ska jag kanske packa i de sista. puss!

image100 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0