rebecca är lyckligast !

Nu har släkten vart här med presenterna mina :) Jag fick min älskade vackraste jacka !!!
Den är grå ungefär och den är som en rock av nåt slag ! Jag fick ett smycke av katarina, janne, maria, christoffer och filip. Det var som nån tur sak. Hur fin som helst verkligen ! Det var som ett hjärta av diamant eller nåt. Och så fick jag massa pengar & presentkort. Godis och lite annat :) supernöjd.

imorgon ; ska jag åka in till valbo med hanna & rebecca. ska bara ta med mig lite pengar och köpa nåt fint om jag hittar. Annars ska jag spara pengar och åka till stockholm med frida & våra mammor. =) men nu tjatar mamma att jag ska gå och sova för att vi ska åka till valbo ganska tidigt imorgon. ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0