redo för allt

Yes nu är väskan packad efter mycket slit. hur svårt som helst att veta vad man ska packa ner i väskan. men nu är allt klart , puuh. Eller jag har fortfarande bussväskan kvar. och det är ipoden och så. men jag vet inte om de funkar för jag fattar ingenting av apple modellerna ;) men vi får se hur de slutar. men imorgon så åker vi iaf till mora på innebandycup. jag är så taggad ! fast jag kanske inte får spela hela tiden pga av min fot. men jag kan iaf jogga. vet inte hur fort jag kan springa riktigt menmen. det blir väl jag och hanna som får sitta längst fram och ta hand om stereon. har man håkan som förare, då har man inte tråkigt iaf ;)

imorgon ;  går till skolan och har so & no. och så livskunskap ! :( sen så går man hem och vilar lite. sedan går man över till majaklinga. för där står en buss som jag kan kliva på, på en gång. så jag slipper åka bort till prix och sen i bussen, wihoo. men sen så åker vi. då kommer man inte kunna sova i våran buss iaf. ojojojoj. men sen kommer vi väl dit och ska fixa och dona med rummet och sängarna. sen kl 7 tror jag de va så har vi match mot göteborgs lag 1. shit va kul !  men nu ska jag sova, pussshej !

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0