R.I.P Engla !

Att veta att mördaren inte bor mer än nån mil härifrån, vet ni hur det känns ? att veta att han ''VAR'' en vän till min släkt. det känns inte heller bra. Att veta att den där chanslösa flickan blev mördad och så känns absout sämst av allt !! om de inte hade varit för den där mannen som skulle testa sin nya kamera och knäppte kort på både Engla och bilen som hon fördes iväg i så hade han kanske fortfarande gått på fri fot. och han har ju inte bara mördat Engla. Också Pernilla! Och vem vet vad han mer har gjort som vi inte vet än ? Han är misstänkt för ett mord i Göteborg också ! Han kom  och skulle dammsuga bilen DÄR MIN FARMOR JOBBADE ! tänk om han fårr för sig att ta min farmor!? hur fan ska man kunna glömma den här händelsen ? Det är många som kanske bara ser det här som en tragisk händelse. jag ser på de ett helt annat sätt. det här hade kunnat förändra mitt liv föralltid.

Jag kan fan inte beskriva hur allt de här känns!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0