sommarvärme<33

Hola todos !

Kom nyss in från att ha suttit på baksidan i kanske en timme och solat mig. brun till mora vore fint fint. men jag tror de inte gav så mycket :/ men jag ska pressa lite mer senare. men jag ska också göra en packlista till mora. lite osäker bara på vad jag ska ha med mig. man ska väl ha med sig massor med myskläder bara. kanske ett par jeans och ett par tights. kanske varmt ute? men jag vet inte riktigt vad jag har tänkt packa ner i bagen min. Idag har jag varit hur nervös som helst för att åka till mora. jag kan nästan springa !! det är ju hur bra som helst. jag kommer kunna spela,  i swear. men jag måste vila mig iaf. jag klarar inte av att springa i spåret idag med fotbollen det är iaf säkert.

+ imorgon tar jag bort tandställninsjäveln ! wuhoo.  hejja mig !
- jag kan inte ladda in nån bild som är tagen i sommarvärmen idag iaf. för mobilen har hängt upp sig. jäkla skit. men jag kanske får till de i kväll.

någon som ska göra nåt speciellt den här helgen ? :)

image96Jag saknar min frida eriksson !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hola a todos ;)

2008-04-24 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0