valbodag ! (:

Idag vaknade jag runt kl 10. Vi skulle åka ner på resecentrum kl kvart över så jag försov mig lite grann, höhö. Det var jag, rebecca och hanna. Jag hittade en brun grå skjorta som man kan ha tights under som jag inte riktigt gillade men rebecca och hanna tvingade mig att köpa den. så jag tog till ett köp. Kanske är ganska fin ändå ? vem vet.  Hanna hittade skor, jacka, tröja, parfymer och massa annat. rebecca hittade ; en lyckopåse och ett läppglans. vi behöver ju inte prata om vad vi har käkat idag. Vi kommer bli kallade fettos :O haha .

men nu ska jag iväg och spela innebandy med pappa min. Hur kul som helst.

SaknaFridaBästaVännenNågonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0