vinst mot hofors!

Idag har frida sovit hos mig. vi vaknade runt elva. då kollade vi klart på filmen 1408. vi hann somna igår. Sen så kollade vi på nån film till och sen så åkte vi iväg för att spela fotbollsmatch med 93;orna. vi vann mot hofors med 7-1 tror jag att de va. ganska kallt ! Efter 90 minuter var matchen slut. Då åkte jag hem till mormor och åt mat och bullar ! :) Sen så åkte vi hem. kollade lite på parlamentet men så var inte björn med så då stängde jag av. nu sitter jag framför datorn och ska sen gå och sova. skola imorgon.

Imorgon bitti ; Då ska vi till aulan och få lyssna på nån politiker som berättar om att skolan läggs ner. ushhhaa !

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag? :)

2008-04-13 @ 21:36:02
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0