bad update

Hej alla söta!

dålig uppdatering jag vet , men jag har inte haft tid!
Jag var ju på disco och det var fett kul. Alla borde få
komma ut och gå på disco ibland. Man får en sån där
kick man blir så glad av. Vi hade iaf riktigt kul. Dansade
i 5 timmar, haha shit!? men skitsamma, det var underbart!
Snacka om att det blir mer disco med samma gäng iaf, helt underbara
är rätt ord för mina skönheter, smack!

Sen var det kryssning med Frida & våra mammor. Ja ni hör ju själva.
kl halv tre knackade grannen på i våran hytt för vi skrattade så mycket. fyfan
va kul vi hade det. Jag och frida var även och dansade på det discot. Kanske inte
så mycket folk men det var inte dåligt ? :) Det var pretty great. Sen så var det ju så
att det var direkt inget ögongodis på båten vi åkte inte. Fick nöja oss med att skratta
och ha roligt med våra mammor. Och så vann ju jag 400 kr på bingo också, lucky me, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0