ballonger & tårta

Hallluu,
Idag är min dag, ja vad ska man säga, fullproppad!
först ska jag ner till banken med min moder och hämta
mitt id kort som jag äntligen kan börja använda när jag betalar med
kort. Sen ska vi till valbo och handla present till kusinvitamin som fyller år idag.
Så ja, vem vet vad man köper till en 10 åring, svårt att välja faktiskt. Så då
ska vi på kalas hos henne. Där blir det
väl fika och leka med min 3 åriga kusin, höhö jobbigt. Sen bär det av hem, hem till
sandviken där alla blommor blomstrar året runt, eller så inte. Sen skulle jag nog vara med Sophie
och Frida. Kanske nån mer, men det blir efter min fotbollsträning som också är idag. Som sagt,
min dag är ingenting annat än fullproppad, tjingelingpling!

kyssen!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

fyller du år !?

Grattis :D

2008-08-12 @ 19:06:30
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0