i kissed a girl and i liked it

yeyy, hittat en låt  som kanske satt sig på hjärnan på dirr för den är något bra.
Idag har jag varit med Hanna hela dagen, fast inte på kvällen, eller jo , vi tränade ju :)
Vi var i hennes mormor&morfars lägenhet och lökat hela dagen. huhuuh, och vi som skulle
koka makaroner och det blev något för mycket makaroner ;) på vägen hem köpte vi em ben&jerries
glass som man kände sug efter, efter träningen. mummmmsan.

nu sitter jag här bara och hittar på några sociala människor på msn. inte många men
jag ger inte upp mitt sökande. kyssen då!
 Vill bara säga att om ni inte sett She's the man och är ett stort
fan av fotboll så är det bara att cykla ner till närmaste filmuthyrning eller fråga en kompis om ni får låna för den
är nog en av mina favoriter. det är sjuuuuuukt bra. kan inte säga annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0