if i die

vill bara säga att om jag dör så är det inte en naturlig död utan mina öron har ramlat av.
isabelle sjunger & spelar gitarr så vacker så vackert! ni fattar inte hur fint hon spelar ?!
NOT!? haha shiet.  Frida du kan få alla mina saker på mitt rum. Och isabelle kan få min
gitarr & sophia, du kan få mina filmer.  Hanna du får alla mina fotbollar och smycken. och sophie
älskling du får mitt hjärta! Emilia du får min kanin. deseree du kan få min tandborste om du har tur!
Emma du får mina skolböcker & mina pennor, och tuggummina som ligger kvar i skåpet.
mamma&pappa , jag älskar er !

nejdå, hon ska få sjunga när jag gifter mig (aa). :) <3<<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0