ooooopps...

shiiiet, nu var det hur länge sen som helst jag skrev blogg! men ni ska veta att på min
kryssning har jag haft det underbart. Även haft ögongodis att dreggla på, haha.
men det har som sagt varit underbart och roligt!

Igår var jag i kupolen med emma & frida och våra föräldrar och så:) Hade en jätte trevlig
dag där borta. Shoppade, pratade, pratade och lyckades att sätta oss på fel tåg och allt!
men det slutade lyckligt.

Snart ska jag iväg och spela innebandy som jag har väntat på i flera månader. saknar
min älskade favoritsport mer än allt! Det är det roligaste som finns och när man spelar
känner man sig som en fri fåågel! ååååhhh , det finns inget härligare. Det är precis lika
underbart som att åka fritt fall eller åka berg & dalbana med hanna forsberg.
älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0