rebecca carlsson

Ni kanske inte vet så mycket om mig ? läs det här för en extra titt in i mitt liv som står svart på vitt.

Jag heter rebecca carlsson, 14 år och bor i en liten stad
utanför gävle, sandviken. där bor även många av mina underbara
vänner som jag träffar nästan jämt. jag bor i ett radhus  med min mamma&pappa.
och kanin såklart, sessan, en brun. vi ska även få en tax som jag inte ser fram emot.
min bästakompis är allergisk mot hundar så ja, ni hör ju själv hur det låter. men bara för
det så är det ganska säkert att jag ska få moppe iaf, skönt det. fotboll & innebandy är det som håller
mig i form och inte är hemma jämt. asså det där lät men haha. i skolan är väl bästa ämnet håltimme
om man ändå fick räkna med det, haha, annars kanske svenska?
något mer som håller mig i form är att shoppa. det är mitt lördagsgodis kan man säga, det finns
inget bättre. så när månadspengen klirrar inne på kontot drar man med vännerna till köpcentrumet
och provar i provhytten sedan går man till kassan och det förminskas pengar. det är det värsta.

ja har lite bilder som ni kan få se, just wait.


mitt fotbollslag för kanske 4 år sedan? har tyvärr ingen bättre bild, saik heter vi iaf.
 min allra bästavän!
 den som har mitt hjärta i handen och jag älskar mer än denna jord, fernando jose torres sanz, min älskade!

mitt ''lag'' när jag tävlade i slalom förr, kommer aldrig att glömma en kotte
på den där bilden.
 en serie som jag aldrig tröttnar på och har 4 boxar just nu .
 mitt innebandy lag osm satsar allt till 100 % som är min andra familj!
det var nog det mesta ur mitt liv, jag önskade att jag hade en bild på alla mina vänner på samma kort men sånna kan inte finns för dom är för många, men alla finns iaf i hjärtat och det är huvudsaken, nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0