situationen är så sjuk '-'

Hej allesammans,
som sagt situationen är så sjuk för mig nu. jag sov  hos farmor inatt och hon
fick magsjuka och jag kan bära på det. så jag vet inte om det kanske är lite
egoistiskt att åka och träna och smitta ner någon annan liksom ?
Så hur jag ska göra det är en gåta. Men jag ska nog åka och träna och kanske
vara en bit ifrån alla andra. Aja, vi får se hur jag gör.

Men ni får ha det toppen på era sista dagar på lovet. Jag ska bara slappa och
ta vara på dom sista dagarna. shiet tiden har gått så fort, men ändå så sakta.
Jag ska bara chilla och ha det great. men pussar för nu ska jag
ner och hjälpa mamma att duka til maten.
kyssssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0