flyg mig till thailand

Hej på er!
Kom hem från Frida för ett tag sedan. Vi spelade lite Buzz och tjuvtränade lite inför imorgon då det är nyårsafton och hennes familj kommer hem till oss och där blir det singstar & buzz och massa annat skojj... fast kanske inte så mycket singstar för att jag är hur hes som helst efter cupen.

Jag har sovit i 17 timmar inatt... det är helt fucking sjukt! Aldrig sovit så länge. Sen så åkte jag och Frida till valbo och där köpte jag örhängen, nesessär, glitterrouge grejj och en tröja. Perfekta köp alltihopa. Nu sitter jag här och lyssnar på mamma och pappa som asgarvar åt filmen där nere... ha - ha - ha.


sötaste troy som är till salu ibland ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0