hej ett stort smile

Gud välsigne mina betyg. Tack och lov för att jag inte fått nåt IG , och jag tror det är tre G resten VG. G har jag typ i bild & slöjd(?) och kanske spanska, dontknow. Men jag är happy iaf, fick ju tillbaka ett svenskaprov igår som jag hade MVG i ! Tror ni jag hoppade högt eller ? kanske tre meter upp i luften.

Nu ska jag fortsätta virka farmors sjal så den någon gång blir klar, sen ska jag äta och kurera min lilla förskylning och sedan ner på innebandyträning, fast jag ska nog inte vara med helt för jag är ganska förskyld. Nu kittlas det i näsan och tårarna rinner, jäääääääääkla förskylning.

pusssssen


tänk när man inte behövde oroa dig för betygen, det var tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0