någon som känner sig värre

hej på er, just nu är det värre än värst. jag har verkligen inte koll på någonting. inte på julkappar och ingenting.... shit pomfritte som jag alltid säger är precis det rätta ordet nu. jag har tre paket kvar att köpa och det är två dagar till julafton och nu är det dessutom kväll så EN DAG! tänk om någon skulle bli utan julklapp? pinsamt...

idag har jag spelat match...igen. vi förlorade med bara 3-2 mot juniorerna som är mycket äldre än oss och det var ett jäkla otur vi hade med målen. dom borde fan skämmas att bara vinna med så lite mot 14-15 åringar... pinsamt igen...


Kommentarer
Postat av: Julia

Det blir alltid så för mig :P

2008-12-22 @ 23:29:59
URL: http://cizev.blogg.se/
Postat av: sophia

13åringar då ? :o

2008-12-23 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0