Någonting jag borde göra

Nu har jag kommit på en sak jag lär tänka lite på. Nya nyårslöften. Förra året sa jag att jag skulle bli en bättre människa, men hallå? hur bra gick det egentligen, jag har fan gjort värre saker i år än förra året, ooops. Så nu ska jag ta en riktig funderare innan jag ska skriva ner dom i min dagbok som jag har gömd där troligtvis ingen nyfiken förälder hittar den, eller vän för den delen.

saker jag redan vet måste bli ändring på till nästa år:
 

*Kanske det här med pluggandet innan prov? Sitter man dagen innan kan man inte bli sur när man får tillbaka ett prov som det bara står G på. Blame on me.


*Det här med godiset som sätter sig på kroppen. Jag mår även dåligt när jag äter godis för jag får så dåligt samvete för det jag trycker i mig, så nej, inget godis, hoppas det håller.


* Säger en kompis något till mig ska det stanna i öronen, inte komma ut genom munnen igen, inte en endaste gång!

wish me luuck =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0