som du sa förut, shoppingdrama

Tro det eller ej men jag och bästavän begav oss ut i shoppingyran på mellandagsrean i valboköpcentrum.  Men saken var den att vi var inte ensamma att tänka den tanken, det var nog hela sandviken.

Skrik överallt och folk som trängdes hade vart en rubrik om man skulle sammanfatta allt. Köerna var för långa för att vara sanna och jag och Frida stog inne på ginatricot i kön i 40 min. Det var helt sjukt hur mycket folk det var. Men hittade  fynd gjorde jag, dock inte så mycket  på rean...

det blev
* En brun halvstickad tunika från ginatricot 199? :-
* En sån där halv kofta som bara går däruppe och slutar typ under bysten från wearit 149 :-
* Nagellack guldigtglittrigt HM  29.50 :-
* Dream mousse foundation HM 98 :- + pud 19.50 :-
* Jeans på rean ginatricot 249 :-
INGET MER TROR JAG (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0