Det är i motvind en drake lyfter

i vattnet är det 21*c. Vågorna guppar in mot strandkanten och stenarna åker fram och tillbaka i vågornas rörelse. Ute på sjön försöker segelbåten ta sig fram men misslyckas flera gånger av att vinden är för slapp. Idag är det kanonväder för att paddla kajak. Men åskan hindrar mig.

Lukten av kladdkaka lockar framför näsan på mig. Regnet hörs hur bra som helst mot rutorna och jag sitter med bärbara datorn i köket och väntar på att mamma ska komma med mina grejjer. Min farbror kom precis och jag ska försöka att fjäska lite för att åka ut med båten med han sen om det slutar att åska. Det vore riktigt roligt för jag har inte åkt nå båt än i år. Det har jag inte fått gjort än. det har bara inte blivit av.

tusentals med pussar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad gott med kladdkaka :D

2008-07-18 @ 16:16:46
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: isabelle

vilken fin header!

2008-07-18 @ 21:28:15
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0