greatest

emmaharing, jag saknar dig av hela mitt hjärta. jag har fan inte träffat dig på ett helt jäkla år ! Barndomvän sen ett år. När ingen såg skillnad på dig och mig. Alla gånger vi stått vid den där bryggan och försökt få upp dom där jäkla fiskarna. När du alltid har fått tagit i fiskarna för att jag har vägrat att röra fiskar. alla gånger vi har stått med den där satans degen. Alla gånger vi har försökt slå vårat rekord på badminton när vi alltid har fått sprungit in eftersom att vi blivit jagade av bromsar. Och den gången när vi åkte ut med motorbåten och fick för oss att slänga i ett bananskal som vi åkte och plockade upp. det var nog en av dom roligaste dagarna i mitt liv. gud så roligt vi alltid har haft. Och när vi har rott ut i ekan och inte riktigt orkat rott tillbaka. Och när vi har åkt gummiring efter båten. När vi nästan flygit av. Du har alltid ropat att vi ska åka fortare och jag saktare. Och vad vi har skrattat åt varandra. åhh vad jag saknar dig just nu, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0