hej solen,

tjena mors, ser ni i kors?
började med att försöka vara lite rolig men tro det eller ej det är en talang jag aldrig kommer
att få ! haha, men det är kul att jag skrattar åt mig själv iallafall.


Jag och mina brudar har varit på stranden idag, kanske en timme? sen började
et att åska och blixtra så jag satte mig på wilma , min hojj, och dom andra på sina och 
hojjade hem till farmor och farfar som har hus ganska nära. dit hann vi innan regnet. där spelade
vi lite kort sen så åt vi pannkakor sen så åkte vi hem. Nu sitter jag och Frida här och väntar
på att våra vänner ska ringa oss så vi vet vad vi ska göra senare.

and remember , frida is my everything!  


Kommentarer
Postat av: jennhy

svar: tack rebecca =)<3

2008-07-31 @ 18:27:22
URL: http://jjjennholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0