ingen kan älska dig mer än jag

Det är så jäkla jobbigt att sakna någon. Att känna att man mår
dåligt för att någon inte är nära. värsta för mig iaf. men saken är
den att jag saknar min Frida hela tiden! spelar ingen roll om du sitter
där en halvmeter ifrån mig och skrattar åt filmen eller skrattar
åt det vi alltid skrattar åt. Det finns ingen som får mig att
känna glädje hela tiden förutom du. Jag trodde inte det fanns
någon som jag någonsin kunde berätta mina mörkaste
och mest hemliga hemligheter för. För att du förstår vad jag säger
och jag förstår dig. Jag kan prata med dig om allt från kärlek, vänner,
familj, bråk och ja allt! för du är min andra halva bästavän.
lämnar du mig vet jag inte om jag kommer trampa många steg
till på denna jord.

här kommer lite minnen ...




allt jag vill säga är att jag älskar dig och jag kan hitta 100000 mijoner fler bilder
men valde dom här den här gången :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyxost dig som har en bästa kompis.. jag önskar att jag oxå har de.. men nej nej de finns ingen för mig. jag försöker men de går inte så bra.. :/

2008-07-31 @ 01:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0