jag kan rita sträckgubbar

från åska som slår ner till marken till underbart bad väder och sola sig brunare,
det här kallar jag sommarförändringar.

Vart med Emma&Frida på hedåsen idag. Där träffade vi även
Lisa&Sophie, sen kom Maja&Karin. Men då så skulle vi hem till
farmor & farfar och äta lunch men det blev lite sent så att det slutade med att
vi åkte ut i kajaker och med Frida sittandes i en gummibåt som satt fast bakom
kanoten. Tro mig , många ögon kollade åt vårat håll. Sen så åkte vi hem och nu
sitter jag här med Frida. Nu ska vi hem till henne och göra... haha , jag vet inte =)

älska sommaren, håller du med ?:)

lite sommarbilder ,

 
rebecca &frida första doppet.

rebecca vid stranden
None
rebecca på stranden

sophie på stranden


farmor & farfars hus vid sjön , favoritplats på jorden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka härliga bilder!

2008-07-24 @ 08:58:59
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0