jag målar dagarna olika färger

take me away, haha, här sitter jag och diggar pocket full of sunshine med natascha bedingfield. och tro mig, den är nog en av sommarhittarna som man kommer hitta i min ipod i sommar.

Idag har jag målat farmors bod i gul färg och de blev faktiskt finare än förut. för före så var det lite trägult. men jag gjorde så att de sken sommargul ifrån huset. och så har jag varit ute på vattnet med en kajak med farfar idag också. det är så himla mysigt och så får man lite träning samtidigt.  det här kommer att vara en av mina hobbysar nu. att åka ut med kajaken och bara ha det lugnt och kanske tävla lite med sig själv på tid.

alltså tänk en dag med stilla vatten och åka ut med kajaken och ha med sig lite matsäck i facket där. Men vi har två stycken så man kan ju ta med sig en kompis. asså om man bara fattade hur roligt & mysigt det är.

tusentals av pussar /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0