kodnamn grillfest

tårtor i stora lass, fylla på dom tomma vinglasen, bada med sina vänner, åka båt i full galopp, träffa massor av släkt, spela fotboll, paddla kajak och ja, det var en del av min dag i korta versioner. min dag har varit lyckad :)

Farfar fyller 60 år idag, av oss fick han en cykel. Jag, Frida och Emma  fick (servera). vi gjorde nästan ingenting. men vi fick en varsin hundring. Det klirrade till bra på kontot. Åka till valbo med ännu en hundring de blir lyckat de, haha. Nu har jag äntligen laddat in bilderna från min semester och lite andra saker. Ni får ett smakprov (:


jag & frida på min framsida med den fina busken:)

i säffle, solnedgång ed värnen där bak.



en rebecca

frida & emma

i säffle fick jag minsta   fisken , och gnäll inte på mina skor ;)
fick inte ha mina tygskor för farmor när jag skulle fiska x'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0