kung i baren

Hemma från helgens resa. I bilen hade vi allt från ''kung i baren''  till '' jag vill vara din margaretha''.
Haha, men det är så när man åker med sin farmor&farfar, men vi har bara margaretha för att så heter min farmor.
Förresten så var det till Säffle vi åkte. Träffade lite tremänningar & lite släkt.
Det var ganska roligt. Jag fiskade upp värnens största fisk, not ! det var den minsta aborren jag har sett.

Och så har jag äntligen fixat att jag skickar gratis sms. Eller man betalar
99 kr månaden. Och den här helgen har jag skickar 270 sms.
Kanske inte så många men för mig slår det nog rekord.

tusentals av pussar!


Kommentarer
Postat av: malin

å vilken stämning!

2008-07-20 @ 22:58:10
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0