ännu en dag!

Japp här har man betalat för en halvtimme till vid datan då. Sitter här och lyssnar på high school musical låtar för dom uppträder de vid show scenen. Och ont i magen har jag också. aj aj aj. Idag har vi stekt vid poolen på förmiddagen. och vattengympa har det också varit. Men jag var inte med på hela för jag tycker det börjar bli tråkigt med samma hela tiden. men nu har jag så ont i magen att jag inte orkar skriva mer. förresten på eftermiddagen så gick vi till havet också. och självklart dök vi efter snäckor och sånt. som vanligt då


Kommentarer
Postat av: Sophia.

saknar dig älskling ! kom hem nu ! <3

2008-06-14 @ 20:33:44
URL: http://ssssophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0