förlåtförlåt!

jag har inte gjort ett enda inlägg idag. fy rebecca!

Jag har först bara vart i skolan med babes. okej Lisa var sjuk men annars så tror jag att alla var där :)
vi läste & läste & läste. till slut orkade jag inte läsa mer. men då slutade vi.

sen var det bara hem och vara med hannaforsberg. vi höll på att kolla bland hannas alla kläder som inte var några(?). sen så klippte vi lite i kläderna och jag fick vara provdocka ;) sen så gick vi till sophia och lekte med hennes hund. var ni än gör låt inte hanna uppfostra eran hund. hanna skriker så fort den hoppar upp :O . sen gick hanna hem och åt och jag gick hem. då gick ja till prillan med bellan min . vi snackade om allt som kunde snackas om mellan himmel och jord. ja det var trevligt.

älskarbella!
image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0