hejvärlden

sommardag som denna tillbringar jag inne framför dataskärmen. skandal enligt mig faktiskt. med tanke på hur dåligt vädret har varit. men jag får väl ta mig i kragen och gå ut snart för att få lite luft och så. det är inte så att jag inte redan har vart ute för det har jag. jag har varit i gävle på sjukhuset och kollat med mitt öra igen. nu fick jag nya droppar som ska hjälpa ännu mer. jag ska tillbaka på måndag. ussscha ! men aja, sånt är livet. allting annat rullar ju på som det ska.

men gud det är helt otroligt hur mycket jag saknar min bästavän. jag kan inte leva utan henne. jag saknar dig fast jag träffade dig sist igår. du är allt sophia!


sakna turkiet !

Kommentarer
Postat av: sophia =)

du betyder mest av allt, lämna mig aldig !

2008-06-27 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0