Högbocupen on !

Hej alla glada, och ledsna också för den delen. här i sandviken är det högbocupen. och klanten rebecca carlsson får ju inte delta såklart efter att man har dykit för mycket. go rebecca! Men jag är där och hejjar på mina bästa lagkamrater ever iaf. Första matchen gick 0-0. Men nu andra matchen ska jag fjäska lite för mamma så jag får vara med och spela. Och om det kommer gå får ni höra om ikväll. Det är ett mirakel om jag får vara med säger jag bara.

Iaf, Sophia sov här igår tills idag. Jag vågar inte vara hemma på kvällarna själv ;)
I morse så satte vi oss på cyklarna och trampade upp till hanna och hämtade hanna & frida. Och Pessi var med hon också. Över järnvägen lyfte vi cyklarna och sen trampade vi vidare bort till skogsvallen.
Ha en bra eftermiddag! :)

sakna gamla tiden !  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0