inga kommentarer

Japp fotbollsmatch avklarad. förlorade med 3-1 mot ifk gävle / hille eller vad dom fått för sig att heta. med tanke på att dom har tränat hela vintern så tycker jag att dom skulle ha vunnit också. men saken är den att det var DM så något lag var tvungen att vinna. Det stog 1-1 när matchen var slut. sen var det förlängning 10 min x 2. aja då fick dom in två bollar. lyckostar !

Jag har varit och handlat donken med mammi så vi åt det till kvällsmat nu efter matchen. det blev så sent att börja göra i ordning mat. men det satt bra iaf. och så köpte jag jordgubbar som jag ska ha och äta imorgon på läsdagen så får alla andrs tungor hänga ner fill hälarna medans jag glupskar i mig allt. jammi. rebecca kan få en för hon var så snäll och dela ut till mig.  pussshejs !

image202 rebecca goes .... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0