oturens otur!

Okej jag heter rebecca carlsson. Jag är sämst på att träffa mål i fotboll. Idag på matchen så hade jag alla underbara chanser en fotbollsspelare kan få. Helt ren framför mål. Men nej då sparkar jag bollen så den kommer 1 m framför näsan på mig. piiiinsamt.  Alla trodde säkert att jag var världens sopa. who cares ? big deal? dom får ju tro som dom vill . deras kommentarer bryr jag mig inte ett skvatt om.

Men en annan tråkig sak var att jag gjorde illa foten, IGEN! den där stukna foten har blivit tillstukad igen och jag har såå ont. det riktigt värker. Och jag som ska till turkiet i övermorgon. lilla taggad?;)

Matchen slutade 1-1 iaf. bättre än att förlora från min sida :)

pussssssss<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0