saik haik vs forsbacka

när slutsignalen kom från visselpipan så blev det 2-0 till saik haik, alltså oss :) Jag gjorde två assist. En var en hörna som Lisa hade in , riktigt bra btw! och en var att jag sköt och Hanna tog retur. också riktigt bra ! :) Med tanke på hur varmt de var så kämpade alla på så bra dom kunde. jag är så stolt över allihopa. Jag själv spelade faktiskt inte bra idag för jag har inte tränat på en vecka nu när jag har varit sjuk och så mår jag illa hela tiden när det blir jobbigt. jag får kväljningar och de känns som att jag ska spy. och tro mig, det har hänt.
 
men nu ska jag fortsätta kolla på Sverige - Ukraina. Hörs kanske senare om jag sätter mig vid datorn efter att ha grillat ute hos farmor&farfar. pussssshejjj!

image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0