sista inlägget!?

Det här är nog mitt sista inlägg innan jag åker till turkiet. gud vad jag längtar. men kommer sakna alla här hemma såklart. ni betyder så himla mycket.

imorgon när jag vaknar så ska jag packa de sista och sedan vänta på att farfar kommer och hämtar oss och skjutsar ner oss till resecentrum. där tar vi en buss till Gävle. I Gävle ska vi ta tåget till arlanda. och sedan checka in och äta och så innan vi kliver på planet.

Ni får ha de great här hemma. Och sophia om du känner dig ensam kan du alltid ha din tröja att lukta på som jag har fällt massor med tårar på för att jag kommer sakna dig mest av allt! hejdå!<3


här kommer vi att vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0