turkiet väntar på oss

Hej, här i sverige sitter jag nu iaf. Men i övermorgon så kanske jag sitter på hotellets dator och bloggar. Om du ser ett inlägg så kanske de kommer komma flera och du kan läsa om hur vi har det där borta varje dag. jag och frida kommer ha med oss springskor och kanske springa några morgonar på stranden. jag och bästavän hand i hand. kan det bli bättre?

Imorgon ; Då ska jag upp tidigt för att packa klart väskan. Sen så ska jag ut till min farmor och farfar och säga hejdå och äta lunch. Sen bär det av med bilen våran till hofors där min mormor bor. dit kommer kanske mina kusiner också och vi ska säga hejdå även där. Sen då är det bara hem och vila och sova för nästa dag kl 12.00 går tåget från stationen till arlanda. myyyyyyyspyyyys!:) men nu ska jag städa lite grann. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0