turkiet värmen<3

Yes allesammans. Här kommer ännu fler nyheter ifrån varma och sköna turkiet. Ja idag åkte ju hanna hem :( det var faktiskt inte alls nå roligt ! men vi andra vi badar och solar på ändå och förbättrar brännan ännu mer. den blir bara bättre och bättre och kanske lite röd också. handlar billigt kan man också säga att vi gör. allt är kanon faktiskt.  Vi är kanske ett hur härligt gäng som helst. vi är kanske 12 pers som står i poolen och spelar boll. Vissa lär ju sitta kvar och vakta sakerna så alla kan ju inte vara med samtidigt. men gud vad jag saknar alla där hemma.

Idag är det förresten sverige match. jag och frida drar på oss klänningar i sverige och sophie och emilia sverige tröjor. idag ska vi hejja tills vi inte kan prata mer. det är ett ganska bra drag här på hotellet. höhöhö , men nu ska jag göra lite vettigare saker med min data tid. kanske kolla lite hur alla har de där hemma. här kan man ju bara läsa om min semester liksom. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Ågren

fattar du hur mycket jag saknar er. jag börjar grina när jag ser dina inlägg :) nu känner jag hur mycket ni betyder för mig ;) älskar er <3

2008-06-18 @ 12:53:44
URL: http://agrren.blogg.se/
Postat av: S

Stort AVSLÖJANDE i morgon!!



Läs mer på vår blogg.



// Era A och S

2008-06-18 @ 16:30:20
URL: http://kritisera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0