ännu en dag hemma

om ni inte visste så är jag fortfarande sjuk (!?!?!). men jag har kommit på en sak iaf. jag ska klippa lugg. yes, jag är säker. jag ska inte ha nån jäkla snelugg som jag har haft i kanske 3 år . nu är de dags för nåt nytt. här hemma är jag ensam och jag har kollat på alla bra filmer redan. har man legat hemma i fem dagar så har man kollat igenom dom flesta filmerna. har du nån bra film som jag kan få låna ? (aaa) ring mig. jag skulle egentligen ha gått till skolan idag men när jag vaknade så mådde jag verkligen inge bra. det gör jag fortfarande inte . men imorgon tänker jag gå även fast jag kanske har feber och hela fadderuddan. för då är de chrille galan och den vill jag inte missa såklart. nu när man tänker på de.  jag har inte sett mina vänner på fem dagar. shit, jag mår illa när jag tänker på de. min hanna forsberg ! det är ju sorgligt ! imorgon du hanna kommer jag och knackar på din dörr. hohoh. aja, harebra allesammans !

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du blir frisk snart :) !

2008-03-19 @ 14:03:37
URL: http://ewezi.blogg.se
Postat av: Rocktompa

Ska du klippa luggen? Shit va spännande!

Tack för att du berikade mitt liv med dina underbara ord...

2008-03-19 @ 14:07:26
Postat av: din friske vän sophia :)

rebecca nu får du ta och bli frisk . saknar dig som attan . du kan få vännerfilmer av mig, hahah x'DD ring om du vill ha :) älskardig

2008-03-19 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0