crying a river

Precis allting är fel mellan oss nu . Jag vet inte vad som ska göra det bättre men även om man bara skulle glömma bort att man mått dåligt, skulle jag inte klara av att vara som vanligt. Varje dag faller en tår nerför min kind och jag vet varför. Det är för att jag saknar dig enormt. Jag blir så avundsjuk & svartsjuk så det finns inte. Jag vet inte vad jag ska göra åt det. jag fattar inte men allt blir bara fel. jag ska bättra mig och göra saken bättre. men jag behöver tid på mig att få det att fungera. men jag vet inte hur länge till jag klarar mig utan dig. du är allt mitt syre.  men du måste veta att jag behöver tid att få ordning på allting igen ! du är som en syster för mig . den systern jag aldrig hade. djupt inne i hjärtat sitter allting ! image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0