dygna on

är hemma hos frida nu. ska sova här inatt. eller sova och sova. vi ska dygna. imorgon ska vi kanske ner på jernvallen och kolla på dm finaler som spelas. hohoo... just nu är frida mer ettrig än någonsin annars. jag vet ínte vad emilia gjorde med henne i fjällen. måste gett na nå piller eller nåt. hon är helt bingggggg. får för sig lite konstiga ideer kan jag säga dig.  frida ser redan lite halvtrött ut och klockan är inte ens 12. ojoj, hur ska de här sluta. det slutar med att jag ligger och spelar spel på mobilen och frida sover. huh , eller inte . aja, nu ska frida logga in på sin och få ändra lite av hennes misstag som hon har begått den här kvällen. och tro mig , det är ett stort misstag !

love the frida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0