gråta gråta gråta !

idag har jag varit deppig hela dagen. jag visste säkert att de inte skulle vara någon bra dag. ingenting har gått som de ska verkligen. först så ska inte jag få ta bort min tandställning förrän i april nu. jävla glugg som ska finnas där och förstöra mitt helvettes liv. och så funkar inte kanal 5. det är nå jävla fel och det är den enda kanalen man kollar på. och så ska inte jag och frida åka till fjällen heller. eller hon ska men inte jag . hon ska ha med nån annan. jag har ont i tänderna för att tandställningen gör ont. jag har träningsverk i jumskarna sen igår för att då spelade vi rinkbandy.maja är inte hemma så jag kan inte hämta o.c. skivan som jag vill kolla på. jag känner mig mest ensam på hela jorden. ibland är det verkligen ingen som förstår. så jäkla jobbigt. aja , får väl ta och ta tag i kragen och bara leva livet för snart är det greys och det missar jag ej. hare

älska sophiekarlsson ! image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0