med soffiepropp

Jag är med Sophia just nu . hon sitter och har kul åt sig själv som vanligt. jadu , vad ska man säga annat än att hon har nå problem. jag vaknade runt kl 11 idag. då satt jag på tv och kollade på saltkråkan. sen så kom sophia förbi. vi kollade lite på tv och sen åkte vi ner på stan. vi trodde ju självklart att stan var öppet. men nejnej. det var så stängt som de kan bli. sen åkte vi till prix och skulle köpa chokladpopcorn som emma har sagt är så gott (???) men emma har ingen smak för de där fick vi ju kväljningar av . fy usch blä. det slutar väl med att vi ger emma resten imorgon på träningen för vi köpte ju inte lite !! men nu ska jag och sophia tagga tv ! ;) hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0