nothing makes me feel better

fortfarande sjuk såklart. vem hade trott att min jävla hals hade velat piggna till !? sov ungefär till kl 10,00 idag. då gick jag upp och åt frukost. sen gick jag och lade mig och tittade på morden i midsomer. sen sov jag fram tills kl halv 13,30. då gick jag till datan. hemma ensam så jag får hämta allting själv fast jag har så ont i huve (!?!?) mamma får ta och komma hem snart. hon skulle kanske köpa en film till mig på vägen hem från gävle. hoho undrar vilken hon köper (aa) . kanske dags att gå ner och käka lite lunch. jag tror jag ska värma på lite pannkakor :) . mummmmms filibaba. och så blir de ju ingen träning idag heller ! :( . får väl vara hemma och ligga med jävla isglassar så jag blir frisk nån gång.  harebra ! hannaforsberg , jag älskar dig mest !

har ni läst i dom senaste tidningarna att det kommer att bli mode med  tights som är olika för varje ben. ett ben kanske är svart vitt och randigt och de andra kanske är rutigt. hoho grymt ;) . kommer finnas på gina tricot om de inte redan finns där.

och på melodie festivalen ! SÅG NI SIBELS KLÄDER!?!?!?!? alltså inte klänningen utan de hon hade på sig när dom knäppte kort och sånt. en sån där kjol med hängslen. så HIMMMMMMMLA SNYGGT ! sånna kläder ska jag ha ! finns ingen tveka i det hela. snyggaste jag  någonsin har sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0